20.11.11

psiko~


Hidup aku sangat rumit. Aku mudah dipengaruhi dan terpengeruh. Perangai manusia memang susah nak baca. Dulu aku ingat aku dah kenal seseorang tu, padahal tak. Banyak sebenarnya yang aku belum tahu. Apa yang aku nampak baik je, rupanya ada yang sebaliknya. Cuma sekarang aku kena bijak menafsir dan menilai. Lebih banyak memerhati dan memahami. Betul apa orang cakap, untuk kenal seseorang tu kita kena rapat dengan dia baru lah tau hitam putih dalamnya. Then kalau tak suka perangai orang tu tak payah la rajin sangat nak bercerita dan makan daging kaum saudara sendiri. Duduk diam-diam. Walaupun kita rasa sebenarnya kita nak luahkan perasaan, hakikatnya ianya adalah MENGUMPAT dan MENGATA. keji tau. Heh, tetiba lari topik plak.hehe

p/s; tamau dengki dengki. :)

2 comments:

My Name is Cikgu Sukri said...

bagusla..xyah dengki2 k??teruskan hidup kamu macam manusia biasa..sifat dengki ni takut hasutan syaitan je.

DilahNadzir said...

huhu..thx for ur advice..